Ce lume ciudata... Suisuri si coborasuri

Incep sa realizez ca viata se rezuma la a aprecia lucrurile mici...aparet neinsemnate. Nu spun ca trebuie sa ne multumim cu putin ci spun doar ca este mai mult decat de ajuns.  Cand stai si te uiti in ochii persoanei iubite si aceasta te intreaba "Ce te uiti asa la mine?" tare mult as vrea sa ii spun "Taci bleguto! Nu vezi ca iti privesc sufletul?". Incerc in orice moment sa ii cuprind privirea...acei ochi mari si frumosi...si sa-i surprind zambetul fin. Pacat ca nu faci la fel...pacat ca ochii nu vad ce vad eu in ai tai. Suntem fericiti cand suntem impreuna...cand nu suntem, esti fericita cu altcineva...eu singur... Eu simt ceva ce tu nu simti. Esti o ciudata si te joci cu sentimentele mele poate fara sa vrei. Esti obisnuita altfel...poate nu stii sa iubesti...poate nu ti-a aratat nimeni cum...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Simboluri arhaice romanesti si simbolistica lor (Getica,Vasile Parvan)

Dimensiunea iubirii

Să-mi fii