Poveste de iubire

Tu esti visul meu si tot ce imi atinge sufletul!
Tu esti rasaritul meu si dorul de tine ma doboara in fiecare dimineata,
Tu esti fiecare clipa a mea si gandul mereu la tine zboara,
Tu esti bobocul meu de trandafir si floarea mea de colt,
Tu, doar tu scumpo mi-ai adunat sufletul intr-o mana...
Si cu sarutul tau l-ai facut sa tresara si acum...
Acum iubito este doar al tau!

Tu cu glasul tau bland si privirea-ti dulce,
Tu cu vorba-ti suava si pielea ta ca un milion de stele,
Tu cu mereu tu! Tu cu grija ce mi-o porti aievea!
Tu puiule tu esti in inima si sufletul meu...
Cu tine doresc sa fiu mereu si sa te am in bratele mele...
Sa-ti simt caldura si buzele-ti dulci...
Si bataia inimii tale sa o simt cand iti sarut gatul...
Si-n ochii tai sa ma pierd la infinit!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Simboluri arhaice romanesti si simbolistica lor (Getica,Vasile Parvan)

Dimensiunea iubirii

Să-mi fii