Doar tu!

Ochii tai clipesc in taina, iubito!
Incerc sa te cuprind si agila cum esti
Imi aluneci printre degete...Oh! Tu naluca! Tu cea care cu glasul tau mi-ai rastalmacit visele,
Tu cea care cu trupul tau mi-ai intunecat mintile,
Tu spirit bland, tu cea cu ochi de catifea,
Tu scumpa mea, doar pe tine te astept zilnic intre apus si rasarit.
Te caut si te vad in toate femeile din jurul meu...
Ravnesc non stop la trupul tau...
Esti mereu in mintea mea...
Te rog...fa ceva! Scapa-mi inima de tortura asta! E simplu! Fii a mea!
Si lumea nu va mai fi niciodata la fel!
Timpul trece, oamenii raman la fel ca pietrele...
Nu are rost s-aştepţi sa treaca zilele!
Cuvintele zboara si multe dor
Ochii spun tot iar eu nu mai zic nimic!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Simboluri arhaice romanesti si simbolistica lor (Getica,Vasile Parvan)

Dimensiunea iubirii

Să-mi fii