Tu

Cerul se varsa peste noi incetisor,
Cu bratul meu te cuprind si-ti dau putere.
Simti ca nu vei cadea niciodata!
Asa este...eu nu iti voi da drumul la mana...
Firava si suava mana cu care imi mangai visele,
Cu care imi desmierzi clipele...
Mai stai doar cateva momente...
Ochii vreau sa ti-i privesc si...
Si sa vad cum oglindesc...sufletu-ti bland de mielusel,
Inchis in trupu-ti de lup salbatic.
Chipul tau angelic imi lumineaza noptile,
Corpul tau imi intuneca mintile...
Te doresc langa mine etern ca orizontul....
Vreau sa incetez caci sufletul imi e ca frontul...
Razboaie purtate de razbunatoarea inima...
In lupta vesnica cu mintea diabolica.
Stie inima ca intr-o zi un sol va veni dintr-o lume noua
Si va fi pace si pentru mine...
Natura imi ramane mie, iubirea ne ramane noua.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Simboluri arhaice romanesti si simbolistica lor (Getica,Vasile Parvan)

Dimensiunea iubirii

Să-mi fii