Sec

Si visele sunt multe si-ncerc sa mi le-ndrept
Ca tanar sa m-avant ferm dar usor spre lumina. 
In drum spre infinit stau falnic...mereu drept...
Incerc sa iau ce-i al meu fara sa astept sa vina. 

Caut sclipire in fiecare moment din viata,
Toata iubirea mea sa iasa din adanc...
Voi incerca mereu sa ies in fata
O lectie ce o invat de mic prunc.

Clipe in asteptare vestesc al meu destin!
Se vor dezlantui focurile din adancuri...
Paharele se vor umple de pelin,
Lacrimi vor curge in nenumarate randuri.
Daca visul nu se va implini vreodata
Iar ea nu ma va mai iubi...
Aceasta va fi a lumii soarta!
Iadul insusi pe pamant va izbucni!

Daca voci de inger vor canta lumina...
Iar iubirea ei din nou ma va incalzi
Niciodata nu va mai cadea cortina
Peste piesa vietii...trai-vom eterna zi.
Pacatele lumii vor fi uitate
Zambete pe chipurile tuturor...
Vom petrece impreuna nopti instelate...
Iar eu nu voi mai suferi de dor.
Mereu imi strig iubirea, in versuri imi strig dorul
Iti caut etern privirea si buzele sa iti sarut..
Dar incet se stinge si el...amorul
MOARE! Cade la pamant.

Nu mai sunt nici o farama din ceea ce crezi ca sunt.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Simboluri arhaice romanesti si simbolistica lor (Getica,Vasile Parvan)

Dimensiunea iubirii

Să-mi fii