Te iubesc de n-am cuvinte

Te iubesc de n-am cuvinte
Si-ti vorbesc poate prea mult
Dar iubirea-mi ia aminte
Ti-o dau cat sunt pe pamant!

Te iubesc de n-am cuvinte 
Tu cu glasul ma dezmierzi
Dar iubirea-mi ia aminte
E mai mare decat crezi!

Te iubesc de n-am cuvinte
Si visele cu noi petrec
Si iubirea-mi ia aminte
Iubirea ramane, oamenii trec.

Te iubesc de n-am cuvinte 
Si totusi ma intristez
Ca nu esti aievea langa mine
Sa te tin la pieptul meu
Sa iti dau din a mea viata pana nu a mai ramas
Sa te stiu a mea iubita in al veacului nost ceas
Sa impart cu tine visul si tot sufletul curat
Sa-ti dau clipele eterne, sa ne iubim ceas cu ceas
Sa fii a mea pe vecie si mult timp ne-a mai ramas
Sa fii vocea mea in lume, sa te pun pe piedestal
Sa fim soarele si luna, sa fim suflet ideal
Sa traim viata frumoasa si sa fii a mea nevasta
S-avem prunci cu ochii tai, si cu sufletul tau mare
Sa-ti fiu sprijin in etate, sa iubim eternitate.
Te iubesc de n-am cuvinte si viata ti-o daruiesc
Si iti spun din toata inima...
Cel mai sincer...te iubesc!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Simboluri arhaice romanesti si simbolistica lor (Getica,Vasile Parvan)

Dimensiunea iubirii

Să-mi fii