Iubire, sunet bland

Mintea-mi scapara idei iar cerul absolut
In gandul meu napastuieste amintirea primului sarut
Cand marturie de iubire iti sunt chiar ochii mei
Nu ar putea sa ne desparta nici acei olimpici zei.
Si stau si ma gandesc cu dor la ziua primului sarut
Si la clipa cand ti-am zis ca te iubesc si nu mi s-a parut! 
Caci te iubesc etern si mult si sufletul imi zboara
Si datorita tie sunt un om mai bun decat odinioara.
Cand clipe-n gand aievea fug si se opresc la tine
Si sufletul cu pasi marunti mereu la tine vine
Atunci realizez ca-n viata asta poate niciodata
Nu voi iubi la fel de mult vreo alta fata!
Mai am un singur dor in viata...cea mai scumpa dorinta...
Sa fii etern numai a mea...uniti intr-o fiinta! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Simboluri arhaice romanesti si simbolistica lor (Getica,Vasile Parvan)

Dimensiunea iubirii

Să-mi fii