?!?!?!Nici nu ma mai chinui.

Doar in momentul in care ti-o iei pe coaja sau dai cu capul de prag realizezi ce se intampla de fapt langa tine si cu tine. Stiam de o buna bucata de vreme ca oamenii se schimba, dar nu ma gandeam ca o fac intr-un timp atat de scurt. Ei bine...macar asa inveti ce inseamna sa fii...stiu si eu..indragostit, tradat, inselat, mintit...inveti sa iti controlezi furia, chiar daca iti vine sa iesi pe strazi si sa sfasii cu dintii primul om care iti iese in cale. Am ales astfel sa iau aceste palme ca pe niste lectii si sa merg usurel mai departe. Pana la urma eu ma cunosc destul de bine si stiu ca merit sa ma inconjor de oameni buni, intelepti, iubitori, calmi, ascultatori si care la randul lor au capacitatea sa ma inteleaga...pentru ca eu in simplitatea mea...sunt un om ciudat...ceva ce putini ar fi in stare cu adevarat sa inteleaga si sa iubeasca la un moment dat. Cum am spus de nenumarate ori eu cred cu tarie ca nu apartin acestui secol. Era o vreme cand, pe langa toate moravurile usoare si celelalte probleme ale socetatii, oamenii aveau si un intreg arsenal de principii si valori inalte cu care se aparau in fata mizeriilor de atunci. In ziua de astazi problemele au ramas, valorile au disparut si ma uit uimit la lume cum decade incet...incet. Nimeni nu mai simte ca inainte, oamenii privesc dar nu vad, aud dar nu asculta,se implica in asa zise relatii doar de ochii lumii, doar ca sa simta bine pe moment...si din pacate asta a devenit mentalitatea tuturor. Aproape toti se gandesc doar la ziua de azi..cel mult maine si nu privesc deloc la viitor. Din cauza asta exista prea multi tineri morti, prea multi someri, prea multi fara studii, prea multi parinti minori, prea multi fara viitor.
Unii poate vor spune: "Cine se crede asta sa ne dea noua lectii?" Nimeni...sunt mic si nesemnificativ...dar am realizat unele lucruri si ma fac sa fiu cu 10 pasi inainte. Eh...un sfat...probabil pe care nu il va ascullta nimeni : deschideti ochii fratilor! Mergeti atat de stramb pe poteca incat urmele pasilor vostri nu se vad iar destinatia este vizibil  incerta si neclara. Sper sa pricepeti esenta din fraza de mai devreme...daca nu...de ce sa va pese?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Simboluri arhaice romanesti si simbolistica lor (Getica,Vasile Parvan)

Dimensiunea iubirii

Să-mi fii