Dicţie in contradicţie

Sentimente se bat cap in cap...
Nu stiu ce simt...ce vreau de fapt.
Nu inteleg in ce sens sa merg,
Nu mai vad inainte...vreau cu ceva sa sterg...
Sa curat vizorul viitorului meu,
Sa vada pe unde merge..sa nu umble derbedeu.
Dictie in contradictie...cuvinte imprastiate...
Putere in gand, dreptate in fapte...
Si totusi...sunt singur...si tot mai nebun...
Si caut raspunsuri...balaurul sa-l rapun..
Si gata...gata...ma trezesc...dar oare pot?

Oare pot din gand sa-i scot?
Sa-mi netezesc cararea si sa tind spre absolut?
De nimic sa-mi pese...sa fiu renascut?
Si visul amar se ridica usor...
Si m-am trezit. Sunt treaz?
Nu-i doar revelatia a ceea ce a fost si a ceea ce va fi?
Pot eu oare sa ma sustrag din vis
Si sa vad realitatea,viata...pentru ca nu primim un bis...!

Si mor...si muriti ca fluturi dupa doar o zi...
In goana dupa "viata"...toti uitam "a fi"...
Si stelele din cerul gurii tale tin cuvantul ascuns...
Si nu intrebi...si nu cauti raspuns...
Si muriti si mor...intr-un colt ascuns...
Cu suflet albastru si de nepatruns.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Simboluri arhaice romanesti si simbolistica lor (Getica,Vasile Parvan)

Dimensiunea iubirii

Să-mi fii