Coji de timp si o felie de viata!

Coji de timp si o felie de viata, te rog! Si pune totul la pachet, te rog! 
- Ooo! O comanda valoroasa! Cum platiti? Suflet gheata sau card de credit de memorie? E destul de scump! Sigur aveti destul sa-mi platiti? 
- Incerc... Doar nu mi-am cheltuit toata mintea si nu mi-am irosit tot sufletul pe nimic. Si totusi...este cam gol portofelul existentei mele... Oare unde le-am irosit aiurea... Ahh...stati sa caut in buzunare macar un maruntis...macar pentru o samanta de timp...macar cateva farame de viata sa imi dati. Nu am...nu gasesc... Nu vreau...nu pot sa cersesc asa ceva inca. Sunt tanar! Cum poate cineva atat de tanar si aparent plin de suflet si de viata sa ramana falit? Exista taxe cand impartasim viata si sufletul cu cineva? Nu pot cersi...
Nu! Nu voi cersi timp si viata! Voi ridica un imperiu si voi domni cu printesa mea la brat cu mine! Asa sa-mi ajute Dumnezeu! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Simboluri arhaice romanesti si simbolistica lor (Getica,Vasile Parvan)

Dimensiunea iubirii

Să-mi fii