Eu, un nou eu...ea...noi...suflet bland!

Blanda, grijulie, cuminte si cu minte, pura, frumoasa...aceasta creatura m-a fascinat, m-a uimit prin tot ceea ce face, prin tot ceea ce reprezinta.
Povestea ei...care a ajuns sa fie a noastra...imediat! Nu o cunosteam...doar cateva poze pe o retea de socializare... Eu o idee mai timid, am zis sa ma bag in seama...ce aveam de pierdut? A raspuns...m-am mirat! :))
Am vorbit...nu foarte mult...si data viitoare din nou si din nou...pana am ajuns sa ne dam intalnire in parc. Afara era o zi superba, calduroasa! Ne-am intalnit oarecum la jumatatea drumului. Totul parea ireal. Prezenta ei m-a marcat imediat. Ochii ei parca m-au traznit si m-au paralizat doar pentru a ma putea analiza din cap pana in picioare...asa ca si eu am procedat la fel...si ca prim impact...mi-a placut ce am vazut...la nebunie! Sincer prima intalnire a fost un oarecare chin...chiar fizic...drept urmare m-am intors acasa cu urme de unghii pe maini si tot felul de alte semne. Auci!
  Si am continuat sa vorbim... Prima zi de liceu...ea clasa a 12-a...eu inca in vacanta...urma anul 2 de facultate. Am fost la deschiderea anului la ea la liceu(acelasi liceu pe care l-am absolvit si eu) si prezenta ei m-a socat din nou. Imbracata intr-o rochie lunga dintr-un material foarte moale care se aseza minunat pe formele ei...festin pentru ochii mei. A venit langa mine...am privit-o si bang o explozie s-a produs! Primul nostru sarut...si a fost incredibil. Si acum simt furnicaturi in talpi. Si de atunci povestea noastra a luat avant exponential si am ajuns sa ne iubim. Evident mai sunt destule povesti in cartea noastra..dar vi le voi spune pe rand.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Simboluri arhaice romanesti si simbolistica lor (Getica,Vasile Parvan)

Dimensiunea iubirii

Să-mi fii