Viitorul viitor

Pasari zboara, totu-i calm si lin...
Zilele se scurg....sunt obosit si nu mai vreau.
A trecut prea mult timp si am nevoie de o pauza...
Prea putine lucruri  ma mai tin aici legat...
Nu am nevoie de o cauza mai de graba de o calauza
Muza a drumului meu stralucitor...viitor orbitor.
Am nevoie de un sut in evolutia mea...de o persoana in dreapta mea...de ea...
Dar acum am nevoie de calm si liniste
Sa trec de actuala opreliste...vreau sa fug
Pentru moment vreau sa uit totul...sa ma plimb,
Sa admir natura...sa incerc sa nu ma schimb...
Vreau sa imi pastrez esenta..nu vreau sa ma pierd...
Nu mai stiu in cine sa ma incred...pe unii nu vreau sa ii pierd...
Pana atunci stau bland ca un somn usor
Si privesc cu nerabdare spre viitorul viitor.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Simboluri arhaice romanesti si simbolistica lor (Getica,Vasile Parvan)

Dimensiunea iubirii

Să-mi fii