Vreme trece, vreme vine, Toate-s vechi şi nouă toate

Vine o vreme când trebuie să te eliberezi de trecut. Nu să îl uiți ci doar sa treci peste. Nu poți rămâne blocat în amintiri și să trăiești acolo pentru că te vei pierde fără vreo șansă de a te mai întoarce. Ba mai mult de atât, le vei face rău celor dragi ție pentru că mereu îți vei aminti o ceartă sau cine știe ce chestie minora care te-a supărat și te va măcina. Viața trece, timpul curge și nu iți poți permite să irosești o resursă atât de prețioasă precum timpul cu niște lucruri minore. Merită să ții minte lucrurile frumoase, iar din cele urâte, negative doar să înveți pentru a nu le mai repeta. 
Mereu m-am ferit să vorbesc despre mine și să mă deschid în fața oamenilor pentru că nu am știut cum să gestionez niciodată stările și sentimentele pe care le-am avut. Cel puțin nu în fața altcuiva. Mereu m-am temut că voi părea slab așa că am încercat să depășesc de unul singur situațiile în care tot eu m-am băgat. Așa am crezut că va fi mai bine pentru toată lumea, în special pentru mine. Până la urma sunt problemele mele și eu trebuie să le rezolv. Evident că și eu dau de greutăți. Uneori mă macină atât de mult încât nu pot dormi. 
Se zice că timpul le rezolvă pe toate. Cine a spus asta a avut mare dreptate. În schimb, ce nu a spus este faptul că doare ca naiba. Nu a zis nimic de nopțile nedormite, nu a zis nimic de lacrimi, coșmaruri, zile care trec fără niciun rost în care efectiv nu ești bun de nimic. Într-adevăr, totul se rezolvă în timp dar îți trebuie răbdare.
Anul trecut a fost unul foarte încărcat pentru mine. Am schimbat mai multe locuri de muncă pentru că nu mă regăseam în acele poziții, am avut ceva probleme de sănătate, relația mea cu această domnișoară cândva minunată și pe care mi-o doream alături pentru totdeauna a început să scârțâie mai rău ca niciodată din cauza unor probleme în mare parte minore dar care s-au adunat lângă un car de frustrări.
Dar cum spune și vorba 'tot răul spre bine', lucrurile au început sa devina mai bune. Problemele de sănătate m-au ajutat să slăbesc iar acum, ajutat de mersul la sală, arăt mai bine ca niciodată. :))) Am găsit un loc de muncă ce are niște perspective foarte bune și ajutat de răbdarea proaspăt dobândita sunt sigur că voi ajunge unde mi-am propus. Iar în ceea ce privește relațiile, încep și eu să mă detașez încet încet de trecut și să deschid ochii spre noi oportunități. Zilele parcă încep să aibă altă paletă de culori, diminețile alt parfum, serile capătă din nou mister. Oh și ce mister...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Simboluri arhaice romanesti si simbolistica lor (Getica,Vasile Parvan)

Dimensiunea iubirii

Să-mi fii