TU(eu)

As vrea sa iti scriu cateva randuri. Poate prea putin pentru cat meriti...dar incerc si eu ce pot. Salut sunt eu...eu. Nu, nu esti bine deloc! Ti-ai pierdut optimismul...tu...TU!!! Unde iti este veselia? Unde iti este zambetul care intoxica pe toata lumea cu fericire? Unde iti sunt pasiunea si dorinta? Unde iti este visul? Unde esti tu? De ce te pierzi din asemenea maruntisuri? Hai ca nu e un capat de tara. Nu esti nici primul nici ultimul care trece prin asa ceva si iti vei reveni cu siguranta doar ca sa iti dai seama cat de prost ai fost ca ai asteptat atat de mult timp ca sa faci ceea ce este corect si bine pentru tine. Cand vine vorba de fericirea ta, nimeni nu conteaza in afara de tine. NIMENI! TU esti cea mai importanta parte a ta si nimeni nu iti poate spune contrariul. Tu esti pe primul loc. Tu esti cel care trebuie sa conteze si prin asta si cei din jurul tau vor fi bine. Ai nevoie de tine la fel de mult cum am eu nevoie de tine. Si am mare nevoie de tine pentru ca sunt parte din tine.
E drept...ai crescut. Esti aproape adult poti spune. Ai responsabilitati, griji, n-ai bani, n-ai timp dar cumva reusesti sa treci peste cu bine. Totul se rezolva pentru ca iti doresti tu...asa ca de ce nu ar fi la fel si cu visurile si dorintele tale? De ce nu ar fi la fel si cu planurile tale marete de viitor?
Ce faci? Trebuie sa te intorci. Esti puternic si destul de intelept sa realizezi ca totul depinde de tine...nu de ceilalti si cu siguranta nu tine de EA...oricine sau orice ar fi ea pentru tine. Tu iti esti de ajuns. Restul nu mai conteaza pentru ca vine de la sine. Asa trebuie sa fie. Tu sa fii fericit si sincer cu tine si sa muncesti si totul se va intampla asa cum trebuie sa se intample.

LINK : Tom Leeb - Are We Too Late

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Simboluri arhaice romanesti si simbolistica lor (Getica,Vasile Parvan)

Dimensiunea iubirii

Să-mi fii