Oameni

Astazi am vazut unul dintre tipurile de oameni care nu imi plac. Nu este vina lui ci a sistemului in care a trait. Format de de niste idealuri si niste convingeri care poate ca ar fi fost eficiente si benefice fiecaruia dintre noi, daca ar fi fost aplicat de oamenii care trebuie, cu viziunea care trebuie si fara mania grandomaniei si a narcisismului.
Domnul la vreo saptezeci de ani, ajuns putin mai devreme la cabinetul medicului, refuza sa intre inauntru deoarece se supara doamna doctor. Doamna de langa el, pacienta si dumneaei, insista insa fara nicio izbanda.
Se face si jumate. Domnul intra si dupa cinci minute iese usor dezamagit. "Doar atat?"spune el. "S-a uitat putin, a zis ca e totul bine si ca pot sa plec..." La fel de dezamagit se aseaza pe acelasi scaun din sala de asteptare si se apuca sa isi aranjeze actele din punga de Catena. Scoate un plic din buzunarul drept si cu privirea spre doamna de mai devreme spune: "N-a vrut domle sa ii ia. Am vrut sa ii bag in buzunar si nu a vrut." La care doamna de langa: "Lasa domle ca nu le mai dam. Ca le-am tot dat pana acum"

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Simboluri arhaice romanesti si simbolistica lor (Getica,Vasile Parvan)

Dimensiunea iubirii

Să-mi fii