Eu, tu...nici eu, nici tu

Salut! Sunt tot eu. Acelasi eu...aproape. Poate putin mai intelept, poate putin mai trist si cu siguranta mai "pierdut" decat  inainte. Tot eu sunt dar putin mai altfel. Un eu poate mai putin eu. Dar tot eu sunt. Ma rog... Tu cum mai esti? Tu cum esti diferit? Putin mai grabit, putin mai nepasator, poate putin mai radical si categoric la fel de greu de stapanit. Nu? Tu esti! Cred ca tu esti tot tu. Doar ca eu nu mai sunt eu si te percep pe tine diferit. Tu pari mai putin decat inainte. Esti mult mai rapid, concurezi cu lumina undeva acolo la capatul vostru. Pari si mai scurt si mai subtiat decat de obicei...tii post? Vreo cura  nepasatoare arzatoare de clipe pretioase? Fascinant. Si eu am vrut sa slabesc! Dar cred ca am slabit doar la minte caci nu am mai scris nimic. Nu al mai vorbit cu tine de atata amar de vreme. Cum mai stai cu eternitatea? La fel de potent ? Bravo! Tine-o tot asa! Stiu ca te-am mai intrebat si mereu mi-ai raspuns ca nu as intelege explicatia ta. Cum este sa fii vesnic? Cum este sa cunosti toata fericirea dar si tot raul si amarul din lume? Cum poti suporta atata contrast? Sunt ca plusul si minusul si se elimina? Un fel de matematica a trairilor. Ha! Am scris odata ceva despre matematica si iubire. Nu mai tin minte. Ti-am povestit eram eu pe vremea aceea. Eu de acum nu cred ca ar mai fi in stare sa scrie asa ceva. De ce? Nu stiu. S-a piersut ceva. Acum sunt eu! Dar nu mai sunt eu. Intelegi? Ha! Te-am pus in incurcatura cu asta! Fix pe tine care le-ai vazut pe toate! Ma mir! Tu Timpule! Tu nu ai tu raspunsuri pentru toate? Ah da! Desigur! Ai nevoie de arma ta secreta! Faceti o echipa de nadejde! Rabdarea. Ai idee unde pot gasi si eu putintica? As cumpara cat pentru doua generatii. Macar sa ne punem pe picioare. Pleaca! Fugi! Au si altii nevoie de tine! Nu vreau sa te rapesc...desi...te-as pastra pe tot doar pentru mine! Ah cate as putea face! As putea zbura cu tine sa vad ce am fost si ce voi ajunge. Ce n-as da sa pot face asta. Fugi! Pleaca! Drum bun! Te mai astept si...poate imi aduci putina rabdare. Eu am cam ramas fara...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Simboluri arhaice romanesti si simbolistica lor (Getica,Vasile Parvan)

Dimensiunea iubirii

Să-mi fii