Luna plina

E noapte draga mea si tare tarziu se-arata
Si-o luna atat de plina pe ceruri aruncata.
Eu vad...cu ochii obositi de vremuri 
Ca esti plapanda si ca tremuri.
Si-ncerc la pieptu-mi sa te-agat
Sa-ti simt suflul pe piele si-n auz
Cand te ghemuiesti sub al meu brat
Intr-o cursa tarzie de autobuz...
Ma vad adesea in glasul si-n ochii tai 
Incercand sa-ti vad sufletul si iubirea
Si-i greu precum ai umbla pe adanci vai
Si-ai lupta cu insasi nemurirea.
Caci degeaba vad o privire calda 
Chiar de stiu ca-n ea se scalda
O mare de iubire si de dragoste
Doar sufletul meu stie ca iubirea este adevarata si uneori o pacoste! 
Da, te iubesc...altceva degeab-as spune
Cand stiu ca numai tu existi pentru mine in aceasta lume! 
Nu te speria iubito, eternul ne-apartine
Si sa tii minte de la mine ca lumea a fost creata pentru tine...si pentru mine! 
Caci darul Lui a fost mai mare si pururi pentru noi
S-avem o viata buna si-un loc in Rai pentru noi doi!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Simboluri arhaice romanesti si simbolistica lor (Getica,Vasile Parvan)

Dimensiunea iubirii

Să-mi fii