Timp scrum

Timpul trece, sufletele raman!
Spun aceste cuvinte cu sufletul scrum...
Si cu inima in mana astept si aman..
Momentul in care i-o voi oferi ofranda...
Desi....stiu ca nu o va pastra .

Timpul trece, sufletele raman.
Nu-s toate noi...nici noua toate...
Multe vise planse-n soapte
Nu mai am curaj sa ies in noapte.
In lumea mea nu-s nemuritor, nici rece,
Nici nu stralucesc pe cerul din sufletul cuiva.
Sunt un nimeni al nimanui.

Timpul trece, sufletele raman
Nu sunt tanar, deloc batran...
Cuvintele mele sunt ca o treapta subreda...
Si nu te mai asteapta sa o urci pana la sufletul meu.
Doar raceala gasesc in glasul tau 
Si nu ma mai alina ca alta data.
Sunt sec si obosit...sunt viu dar nu traiesc...inca supravietuiesc...

Timpul a trecut...sufletul a disparut. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Simboluri arhaice romanesti si simbolistica lor (Getica,Vasile Parvan)

Dimensiunea iubirii

Să-mi fii