Vine o vreme

Vine o vreme cand suntem pusi fata in fata cu o decizie destul de importanta pentru viata sociala, cat si pentru cea spirituala, cum ar spune unii "o alegere pentru inima ta. "Sa astept oare?...oare merita...sau oare merit?" "Sa fie ea cea care imi va face viata o poveste...sau sunt eu cel ce o va face fericita?" Un pas usor pentru cei indiferenti...dar din pacate unul greu pentru cei care pun cu adevarat suflet intr-o relatie. Asteptarea...cel mai complicat lucru pe care il poti face atunci cand cineva iti intra in suflet. Sa stai si sa ai rabdare sa ia o decizie si sa o vezi stand langa altcineva, fiindu-ti teama sa nu o pierzi...nestiind ce este in sufletul ei. Greu...stiu cum este...am fost si sunt in aceasta situatie. Eu sunt unul dintre aceia care intra intr-o relatie din adevarata pasiune, din pur sentiment pentru acea persoana...si incerc cu toate puterile sa rezist si sa astept pentru ca poate ea este cea care merita...poate ea imi va face...macar pentru o perioada...viata o frumoasa poveste. In rabdare..."nu mai am cuvinte cand linistea asta urla".

“Knowing trees, I understand the meaning of patience. Knowing grass, I can appreciate persistence.” 

― Hal Borland

“Patience and perseverance have a magical effect before which difficulties disappear and obstacles vanish.” 

― John Quincy Adams

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Simboluri arhaice romanesti si simbolistica lor (Getica,Vasile Parvan)

Dimensiunea iubirii

Să-mi fii