Visăm iubire

Iubita mea minunata doarme. Sunt sigur că dormi atât de frumos. Mi-ar plăcea atât de mult să te privesc. Sper din suflet că ma visezi și că ești fericita în vis. Sper din suflet că ești fericită și în viata reală si că eu sunt motivul fericirii tale. Te iubesc! Tot ce îmi doresc și mi-am dorit vreodată a fost să pot oferi iubire. Inima mea este plina de iubire pentru că toată viata am primit iubire. Părinții mei mă iubesc și m-au iubit și în general oamenii din jurul meu m-au apreciat și m-au iubit. Mereu am avut norocul dat de Dumnezeu să cunosc oameni buni și să știu să mă feresc de cei cu rele intenții. Și sunt asa plin de iubire și îmi doresc să o ofer cuiva care merita. Să o ofer cuiva care mă iubește la fel de mult la rândul său pentru că astfel nu voi rămâne niciodată fără iubire. Tu mă iubești, eu te iubesc și ne completam atât de frumos! Cred ca acesta este singurul mecanism "perpetuum mobile" care este posibil în lumea aceasta deoarece singura și cea mai puternica forță care poate sfida legile fizicii este iubirea. Iubirea este fără sfârșit dacă este alimentata din ambele părți ale cuplului sau familiei. De cele mai multe ori aceasta depășește limita omului de a primi iubire iar aceasta dă pe dinafara sub forma copiilor. Aceștia aduc complexitate în viața familiei dar iubirea nu se risipește ci doar se împarte căci după cum spunea Lavoisier "Nimic nu se pierde, nimic nu se câștigă , totul se transformă."
Viata chiar este frumoasa când iubirea este sinceră și împărtășită. Când iubirea este reciprocă în cel mai frumos mod, nu există gelozie, nu exista ceartă, nu exista vorbe urâte și nu exista monotonie sau plictiseală. În primul rând iubirea acoperă toate defectele sau le trece cu vederea. Nimeni nu este perfect și nici nu va putea fi vreodată, dar putem tinde către perfecțiune iar acesta ar trebui sa fie țelul nostru. Tata îmi spune mereu ca frumusețea este trecătoare, frumusețea fizică. După ce trece... Cu ce rămâi? Ai nevoie de un partener, nu de un trup, ai nevoie de o persoana cu care sa ai ce discuta câte în luna și în stele, ai nevoie de cineva care sa te înțeleagă, sa te aprecieze și sa te respecte asa cum ești, iar dacă te schimbi pentru a-i face pe plac, sa observe schimbările pe care le faci deși dacă te iubește, atunci nu va trebui să schimbi nimic pentru că te iubește exact așa cum ești. Asta nu înseamnă totuși că nu trebuie sa evoluați și să vă adaptați odată cu partenerul. Se mai spune că iubirea durează 3 ani. Nu sunt complet de acord dar dacă ar fi să fie așa revine întrebarea, cu ce rămâi după? Și răspunsul este același ca mai sus. Dar nu cred că iubirea durează doar 3 ani. Depinde de pasiune, de implicare și de dorința celor doi de a păstra vie iubirea prin orice mijloc. Primul și cel mai important este mărturisirea tuturor sentimentelor. Orice ai simți, frumos sau nu, trebuie împărtășit. Orice frustrare, supărare sau lucru neplăcut trebuie discutat înainte să devina prea complicat. Orice lucru frumos, orice gând, orice ar putea aduce un zâmbet pe chipul celuilalt trebuie spus cu tot sufletul și spus imediat când este simțit pentru că atunci este cel mai plin de iubire și pasiune. Te iubesc! Sper ca te odihnești și că mă visezi. Să  ne întâlnim în vise până vei fi din nou în brațele mele. Deși vei pleca, vei fi mereu aici. Mereu în bratele mele, mereu în sufletul meu, ținându-ne de mana în fiecare clipă! Te iubesc!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Simboluri arhaice romanesti si simbolistica lor (Getica,Vasile Parvan)

Dimensiunea iubirii

Să-mi fii