Te iubesc

Te iubesc. Ce cuvinte simple, atât de mici parcă. Te iubesc. Încercarea de a explica un sentiment atât de profund parcă lasă de dorit folosind doar două cuvinte. Totuși de cele mai multe ori lucrurile simple sunt de fapt cele mai complicate și cele mai greu de explicat. Până la urma iubirea este ușoară în esență. De cele mai multe ori vine când nu te aștepți și rămâne toată viața. Crezi că pentru tine poate nu mai există iubire și că ai fost uitat dar apare în momentul în care aproape ți-ai pierdut speranța. Eu abia încep să înțeleg tot acest dar divin atât cu bucuriile sale cât și cu greutățile cu care vine. Iubirea este cel mai frumos lucru posibil. Transforma o zi banala în una nemaipomenită. Face din simplul stat și lenevit în pat, o poveste de ținut minte toată viața. Vine cu tot felul de momente palpitante, copilărești și poate chiar stupide uneori dar atât de frumoase și care ne unesc întotdeauna. Vine cu râsete, sărutări, îmbrățișări și lacrimi de fericire. Înlocuiește tu, cu noi și al meu cu al nostru iar fiecare moment când ne ținem de mână mă face să mă simt invincibil. Vine din păcate și cu o parte dificilă. Spun dificila pentru a nu spune de fapt ca este îngrozitoare, dureroasă și chinuitoare în fiecare clipa a zilei. Ma refer la dor. Dorul este cea mai întunecată parte a iubirii dacă pot spune așa. Îți acaparează mintea, sufletul, trupul și te rupe de realitate. Te chinuie cu fiecare clipa departe de persoana iubita și te împinge către marginea prăpastiei deciziilor proaste. Eu simt asta pe pielea mea și o voi simți și mai acut în viitorul apropiat. Durerea sufletească se transformă în durere fizică și nu știi cum sa găsești o cale de scăpare sa fii alături de persoana iubita. Eu am trăit și simțit iubirea. Am oferit și am primit, am oferit și nu am primit, nu am oferit și am primit. Am trecut prin toate fazele acestea cu tot cu suferința cu care a venit. Acum te iubesc și ma iubești. Te iubesc cum nu am mai iubit pe altcineva până acum. Asta pentru că nici nu am mai întâlnit pe cineva la fel ca tine pana acum. Lăsând la o parte lucrurile trecătoare precum frumusețea ta radianta, sufletul tău și mintea ta sunt cele de care m-am îndrăgostit în primul rând. Frumusețea ta interioara se reflectă cu vârf și îndesat în exterior. Îți multumesc pentru tot! Te rog rămâi pentru tot restul vieții mele, Sandra!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Simboluri arhaice romanesti si simbolistica lor (Getica,Vasile Parvan)

Dimensiunea iubirii

Să-mi fii