Iubitei mele

Ai un suflet de copil
Și te iubesc atât de mult!
În fața ta eu vin umil
Glasul suav să ți-l ascult.

Gura ta ca doua roze
Mereu aș vrea să o sărut...
Căci ale tale fine buze
Îmi vor lipsi atât de mult!

Privesc în ochii tăi adânci...
Văd dragoste și dor și foc!
Și alergi în brate-mi să te-arunci...
Nicicând să nu mai pleci...deloc!

Visez la noi cu ochi înlăcrimați
Știind că vei pleca departe...
Dar știu că suntem binecuvântați
Iar visele nu-mi sunt deșarte!

Te vreau alături totdeauna
Și te iubesc atât de mult!
Tu îmi ești și soarele și luna,
Ești tot ce am și cine sunt!

Ești clipa noastră de iubire
Ești frumusețe și parfum
Ești îngeraș și nemurire
Ești viața mea la cap de drum.

Ești ieri și astazi dar și mâine...
Ești tot ce mi-am dorit...îți spun!
Te voi iubi numai pe tine!
Te voi iubi ca un nebun!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Simboluri arhaice romanesti si simbolistica lor (Getica,Vasile Parvan)

Dimensiunea iubirii

Să-mi fii